Zdjęcie

O nas

Spis treści:


Dane adresowe naszej firmy


Siedziba naszej firmy znajduje się w Łodzi. Tutaj mamy swoje biuro handlowe i magazyny. Możesz nas odwiedzić osobiście, zobaczyć naszą pełną ofertę „na żywo”, a my z przyjemnością udzielimy Ci wszelkich informacji. Na twoje życzenie możemy również przeprowadzić prezentację wypiekaczy do chleba Sana, czyli pokazać „na żywo” jak działa urządzenie. W naszej ofercie znajdziesz również wysokiej jakości: wyciskarki do soków, suszarki do żywności, młynki do zboża itp.

NATULUX

 ul.Wersalska 47 / 75 91-203, Łódź

(klatka nr 6, piętro 1)

Nip: 727 184 72 78  Regon: 100624186

Telefony: 42 252 96 60 lub 502 364 923

Fax: 42 252 96 61

Email: info__at__wypiekaczdochleba.pl

Zapraszamy na nasz profil na Facebookufacebook.pl/wyciskarkisoku

Zapraszamy na nasze konto na YouTubeyoutube.pl/Eujuicerspl


Pokaż Natulux - młynki do zboża, wyciskarki soku i inne na większej mapie

Do góry strony Do góry


Jak kupować?


Jeżeli podjąłeś już decyzję o zakupie młynka i chcesz złożyć zamówienie możesz to zrobić: na naszej stronie, emailowo, telefonicznie lub w siedzibie naszej firmy.
  • Przez naszą stronę www.wypiekaczdochleba.pl – wejdź na zakładkę "E-sklep", wybierz produkt i kliknij „Kupuję”; wyświetli się zawartość Twojego koszyka zakupowego (możesz dodać do niego kolejny przedmiot). Jeżeli chcesz sfinalizować zakup kliknij dalej; wyświetli się formularz zamówienia, który należy wypełnić zgodnie ze wskazówkami m.in. wybrać sposób płatności, podać dane do faktury i wysyłki, swój email (na który otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia) oraz numer telefonu (dla kuriera dostarczającego paczkę). Po wypełnieniu formularza powinna wyświetlić się strona z informacją, że zamówienie zostało złożone a na Twoją skrzynkę email powinno przyjść potwierdzenie złożenia zamówienia. 
  • Emailem – wystarczy, że wyślesz do nas email pod adres info__at__wypiekaczdochleba.pl, w którym podasz – jaki/e produkt/y zamawiasz, jaką wybierasz formę płatności oraz dane do faktury i adres wysyłki wraz z numerem telefonu i ewentualnymi uwagami/informacjami dodatkowymi. Następnie powinieneś otrzymać od nas email, w którym poinformujemy Cię o przyjęciu Twojego zamówienia i terminie realizacji. 
  • Telefonicznie – zadzwoń do nas pod numer 42 279 40 24 lub 502 364 923 (w godzinach od 8-18) i złóż zamówienie u naszego konsultanta podając mu: nazwę produktu, który zamawiasz; preferowaną formę płatności oraz dane do faktury i adres, pod który mamy wysłać paczkę. Konsultant potwierdzi przyjęcie i koszt zamówienia oraz poinformuje o terminie jego realizacji. 
  • Osobiście w siedzibie naszej firmy – zakupu możesz również dokonać przychodząc osobiście do naszego biura handlowego w Łodzi ul. Wersalska 47/75 (powyżej znajdziesz mapkę i wskazówki dojazdu). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 16.00 (konsultacje telefoniczne do godz. 18)

Do góry strony Do góry


Formy płatności


Udostępniamy cztery formy płatności za zamówiony towar: gotówką do rąk kuriera, przedpłatą, poprzez kredyt, gotówką w naszym biurze.
  • Gotówką do rąk kuriera tj. za pobraniem w momencie odbioru paczki.  
  • Kartą płatniczą lub przelewem on-line za pośrednictwem serwisu PayU - prosta i popularna metoda płatności błyskawicznej on-line z większości banków.
  • Przedpłata na konto naszej firmy:
    mBank nr konta: 64 1140 2004 0000 3902 5903 1353 mBank
    Natulux Sławomir Słowiński ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź.
    Wypełniając polecenie przelewu, prosimy podać numer zamówienia lub imię i nazwisko zamawiającej oraz nazwę zamawianego urządzenia. 
  • Poprzez kredyt za pośrednictwem firmy Santandersantander logo szczegółowe informacje o procedurze zakupu na raty znajdziesz tutaj (kliknij poniższy przycisk):
    Oto przycisk do kalkulatora rat, który pozwala obliczyć wysokość miesięcznych rat kredytu:
    Oblicz ratę
  • Gotówką na miejscu w naszym biurze handlowym w Łodzi ul. Wersalska 47/75.
Do każdej transakcji standardowo wystawiamy fakturę VAT.

Do góry strony Do góry


Dostawa


Zamówione urządzenia wysyłamy na dowolny adres na terytorium Polski w ciągu 1-2 dni roboczych od przesłania Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Wszystkie zamówienia (z formą płatności za pobraniem lub opłacone przez system PayU) złożone danego dnia roboczego do godz. 15.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia, a dostawa następuje na drugi dzień roboczy. W przypadku formy płatności przelewem – abyśmy mogli dokonać wysyłki jeszcze w tym samym dniu, do godz. 15.00 musimy otrzymać wpłatę lub bankowe potwierdzenie przelewu. Zamówienia złożone po godz. 15.00 lub za które należność wpłynęła po tej godzinie wysyłane są następnego dnia roboczego.

UPS Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, znanej z wysokiej jakości swoich usług

Przesyłka jest ubezpieczona. Koszt dostawy i ubezpieczenia paczki pokrywany jest przez nas.

W dniu wysyłki towaru do Klienta, na jego adres email wysyłane jest automatyczne powiadomienie z systemu firmy kurierskiej UPS zawieraje numer przesyłki, który umożliwia monitorowanie jej dostarczenia.

Kurierzy UPS doręczają przesyłki zwykle w godzinach 8:00 - 17:00. W przypadku niezastania odbiorcy, zobowiązani są do wykonania 3 prób doręczenia w ciągu 3 kolejnych dni roboczych. Po 3 nieudanych próbach doręczenia przesyłka wraca do naszego sklepu, a zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

Przyjmujemy całkowitą odpowiedzialność za jakiekolwiek ewentualne braki jakościowe (np. uszkodzenia) i ilościowe dostarczanego towaru, a także stan i zawartość przesyłki.

Zalecamy, by osoba odbierająca przesyłkę starannie obejrzała ją pod kątem ewentualnych uszkodzeń, wgnieceń, naderwań, śladów przepakowani czy innych defektów. W razie zauważenia takich defektów zalecamy nie odbieranie przesyłki lub spisanie w obecności kuriera „protokołu reklamacji”. Prosimy również o możliwie jak najszybszy kontakt z nami, abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki.

Klient ma również możliwość osobistego odbioru zakupionego urządzenia w siedzibie naszej firmy w Łodzi ul. Wersalska 47/75 (tutaj znajdziesz mapkę). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 16.00 (konsultacje telefoniczne do godz. 18).

W przypadku, gdy towar jest aktualnie wysprzedany termin dostawy może się wydłużyć, o czym klient zostanie niezwłocznie powiadomiony i będzie miał prawo do zrezygnowania z zakupu w dowolnej chwili.

Do góry strony Do góry


UPS

14-dniowy czas na zwrot


Zgodnie z prawem, jeżeli zakupiona wyciskarka nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania urządzenia, otrzymując pełny zwrot zapłaconej kwoty.

Dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy możesz wykorzystać wzór pisma, który otrzymujesz w wersji papierowej wraz z zakupionym urządzeniem (kliknij, by zobaczyć i pobrać).

Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć do siedziby firmy Natulux (tj. Natulux, ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź). Koszt odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.

Zwrot zapłaconej ceny urządzenia zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego urządzenia lub otrzymania od Klienta dowodu jego wysłania.

Okresu próbnego nie zapewniamy w przypadku, kiedy zakupu dokonuje podmiot prowadzący działalność gospodarczą, jednostka budżetowa lub fundacja.

Do góry strony Do góry


UPS

Gwarancja i serwis


Zapewniamy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Posiadamy na stanie wszystkie niezbędne części zamienne.

Wszystkie sprzedawane przez nas towary objęte są gwarancją, której okres podany jest na stronie opisującej produkt. Szczegółowe warunki gwarancji podane są poniżej oraz zamieszczone w karcie gwarancyjnej, którą otrzymuje Klient wraz z zakupionym urządzeniem.

Gwarancja udzielana jest na podstawie w/w karty gwarancyjnej wystawianej do każdego urządzenia.

Reklamacje należy zgłaszać do siedziby firmy. Odsyłając uszkodzone urządzenie bądź jego część należy dołączyć kopię faktury, oryginał karty gwarancyjnej oraz opis uszkodzenia.

W zależności od rodzaju usterki dokonamy w ciągu 14 dni naprawy urządzenia lub wymiany na nowe.

Warunki gwarancji

  1. Sprzedawca udziela gwarancji na wszystkie części urządzenia na okres podany w karcie gwarancyjnej i specyfikacji produktu, począwszy od daty jego sprzedaży Klientowi. Silnik elektryczny wraz z jego częściami składowymi objęty jest okresem gwarancji o długości podanej w karcie gwarancyjnej i specyfikacji produktu. Gwarancja nie obejmuje uszczelek silikonowych, gumowych i podobnych oraz naczyń i pojemników znajdujących się w zestawie. 
  2. Roszczenie o usuniecie wady urządzenia w okresie gwarancyjnym należy zgłosić do Sprzedawcy na piśmie na adres podany wyżej. 
  3. O ile nie zachodzą okoliczności wymienione w pkt. 6 i 7 Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia roszczenia dokona naprawy lub wymiany urządzenia na nowe, w zależności od rodzaju wady lub uszkodzenia. 
  4. Aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji Klient powinien razem z urządzeniem dostarczyć do Sprzedawcy kopie dowodu zakupu – fakturę lub paragon fiskalny oraz oryginał Karty Gwarancyjnej. 
  5. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres od zgłoszenia reklamacji do wydania naprawionego urządzenia Klientowi. 
  6. Gwarancja nie są objęte uszkodzenie powstałe w wyniku:
    • upadku urządzenia lub uderzenia innym przedmiotem; 
    • niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z zasadami podanymi w instrukcji obsługi; 
    • braku należytej dbałości o urządzenie, w tym systematycznego, dokładnego mycia i czyszczenia; 
    • użycia niewłaściwych środków czyszczących (np. detergentów, wybielaczy, środków szorujących), nieodpowiednich dla części wykonanych z tworzyw sztucznych; 
    • podłączenia urządzenia do sieci o napięciu niezgodnym z podanym na tabliczce znamionowej; 
    • nagłych zdarzeń losowych (pożar, powódź, itp.); 
    • używania urządzenia do celów komercyjnych o ile urządzenie przeznaczone jest wyłącznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego; 
    • używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem; 
    • napraw i modyfikacji dokonanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby; 
  7. Gwarancją nie są objęte zmiany barwy, zmatowienia, przebarwienia itp., a także rysy, otarcia lub mikropęknięcia na obudowie i częściach roboczych. 
  8. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zmniejsza uprawnień Klienta, wynikających z niezgodności produktu z umową. 
  9. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej. 10. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 27 lipca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

Opieka pogwarancyjna

  1. Sprzedawca zapewnia możliwość naprawy zakupionych u niego urządzeń także po upływie okresu gwarancyjnego.
  2. Usługa naprawy w okresie pogwarancyjnym jest odpłatna a koszt dostawy do i od serwisu Sprzedawcy pokrywa Kupujący.
  3. Sprzedawca posiada w sprzedaży zestaw głównych części zamiennych i podzespołów, które mogą posłużyć Kupującemu do samodzielnej naprawy / wymiany elementów, które uległy uszkodzeniu lub zużyciu w okresie pogwarancyjnym. 
  4. Sprzedawca nie gwarantuje zakupu części, które nie są dostępne u producenta urządzenia.

Do góry strony Do góry